2023 Verslag Kopermolen Zuuk

Op verzoek van de Stichting tot Behoud van de Veluwse Sprengen en Beken hebben leden van de Koninklijke Nederlandse Natuurhistorische Vereniging afdeling Epe-Heerde éénmalige inventarisaties verricht van de flora en fauna op de eigendommen van De Kopermolen. De werkgroep Sprengen en Beken van de KNNVafdeling Apeldoorn heeft de macrofauna in de Klaarbeek en de Verloren beek in de directe omgeving van de Kopermolen geïnventariseerd. Het betreft een indicatie van éénmalige terreinbezoeken en geen programma gerelateerde inventarisaties.
Het verzoek van de Bekenstichting was niet gericht op een programmatische inventarisatie, maar om inzicht te krijgen op de aanwezigheid van flora en fauna op het erf,beekwallen en graslanden bij de Kopermolen. De verantwoordelijkheid voor de waarnemingen ligt bij de inventarisatoren; de Bekenstichting is contactpersoon geweest richting de fam. Rodijk; eigenaar van de Kopermolen.

2023 Verslag Kopermolen Zuuk(4 MB)

Datum 2023 / 12
Auteur Zie auteurs