Wandelen met Wim

Wim Oosterloo organiseert een maandelijkse wandeling.
Elke eerste dinsdag van de maand gaat men op pad voor een route van ongeveer 5 kilometer, telkens in een ander gebied tussen Hattem en Apeldoorn. Dit betekent dat er regelmatig even stil wordt gestaan bij flora, fauna en landschap. Binnen de groep is hierin de meeste gevallen voldoende kennis aanwezig, Het zijn leerzame wandelingen. Zowel KNNV-leden (gratis) als niet-leden (bijdrage € 2,00) kunnen hieraan deelnemen. Opgave deelname met het formulier hieronder. Enkele dagen voor de wandeling ontvangt U per mail de informatie over vertrekplaats en een korte beschrijving van de wandeling.

Deze keer

Dinsdagmorgen 2 april a.s. gaan we weer wandelen met de wandelgroep van KNNV Epe-Heerde. Deze keer wandelen we in de buur(t)schap Tongeren. (De letter t bewust tussen haakjes)

Dinsdagmorgen 2 april a.s. starten we om 10.00 uur vanaf de niet verharde parkeerplaats aan het begin van het Van Manenspad bij de haakse bocht in de weg Molenweg/Le Chevalierlaan (navigatie Le Chevalierlaan 19, maar niet parkeren op het P-terrein van Intraverte). Voor de fietsers die minder bekend zijn in de omgeving: fietsknooppunt 20. Let op: het kan, door afsluiting van de weg Epe-Nunspeet (erg), druk zijn op de smalle Molenweg).

De wandeling is ongeveer 4,5 km.

Opgaveformulier wandeling

Opgave voor de wandeling met Wim Oosterloo

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Datum & tijd
di 2 april 2024 van 10:00 tot 12:00