Welkom op de website van KNNV Epe-Heerde

Wij zijn een actieve natuurvereniging met de Noord Oost Veluwe als werkgebied. We maken deel uit van de landelijke KNNV (Koninklijke Nederlandse Natuurhistorische Vereniging), die meer dan 50 afdelingen telt, verspreid over het hele land.

Genieten van de natuur staat voorop bij de leden van onze afdeling, waar op vele manieren invulling aan kan worden gegeven. Zo zijn er meerdere werkgroepen (planten, insecten, vogels, paddenstoelen, mossen, zoogdieren, geologie en landschap), die als het weer het toelaat, actief de natuur in gaan. Met onderzoek en inventarisaties worden bijdragen geleverd aan natuurbeheer en natuurbescherming. Hiernaast worden er ook lezingen, wandelingen, excursies en cursussen georganiseerd. U hoeft geen uitgebreide kennis te hebben van de fauna of flora om lid te kunnen zijn van de KNNV; de vereniging heet iedereen met belangstelling voor de natuur van harte welkom.

Wilt u meer informatie of eens vrijblijvend mee gaan met een excursie?
U bereikt ons via het e-mailadres:

info@epe-heerde.knnv.nl

KNNV Epe-Heerde is een van de afdelingen van de landelijke KNNV.
Hier een overzicht van alle KNNV afdelingen.